Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Sussi - 13 juli 2009 21:12


Ibland undrar jag hur många man känner.

Och hur lång tid det tar att träffa en person innan man anser att man känner den.

Eller känner till den.

Eller kanske bara hört om den, så att man tycker att man känner den.


För hur väl skall man känna en person för att börja hälsa?

Räcker det med en fika?

Har vi varit på något gemensam aktivitet?

Samma fest, och jag dansade en dans med dig!


Och när okänner man någon så mycket att man slutar hälsa?

Är det dagsformen som gör om man hälsar?

Eller blir hälsad på.


Ibland vill alla hälsa.

Idag var jag på Falsterbotävlingarna på första dagen för att se en av mina uppfödningar tävla i 5 årschampionatet.

Idag var jag på allas läppar för jag har gjort det.

Sålt gården. Skall sluta föda upp hästar.

Idag hälsade varenda människa!!!

T.o.m försäljningschefen på Mercedes, som är huvudsponsor, sprang fram och hälsade.


Som tur var kramades en hel del av alla jag mötte.

Vi tyckte inte att det räckte med att bara hälsa.


Och så fick jag lova att när jag hade flyttat skulle jag inte glömma bort dem, och komma och hälsa på.


Om det är så, då måste jag väl ändå tycka att jag känner dem?



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards