Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sussi - 9 juli 2009 20:11


Nånting har hänt med datorn.

Den kan ha blivit nervös för hur jag skall hinna.

För varje gång jag sätter mig framför den, så hoppar kalendern upp på skärmen.


Jag kan ju förstå datorn om den är lite skakig.

Men det är lugnt.

Jag har total koll på läget.

Och hinner jag inte så får jag väl leva med det.

Det kan hända, fast det är inte säkert, att jag inte hinner skriva varje dag.

Nån dag måste jag ju packa ner datorn.

Och kanske jag inte orkar att packa upp den det första jag gör.

Vem vet.

Inte jag i alla fall.


För imorgon åker jag till Stockholm och besiktigar Fort Knox.

Min nya villa på Lidingö.

På lördag kör jag min häst Dow Jones I till Torekov.

Vid 18 tiden kommer nya ägarinnan till Nr 1, Minna Telde, och så skall jag bjuda på middag och sen skall vi kolla allt som vill bo kvar.

På söndag skall jag packa som en gnu.

På måndag och tisdag är det tävlingar i Falsterbo, och en av mina uppfödningar tävlar. Jag knäpper mina händer för att det skall gå strålande.

Onsdag är det stor fest hos kompisar, vad jag skall dansa!

Torsdag har jag avskedsbuffe här på Nr 1, för alla som har brytt sig om mig under många år.

Falsterbo VIP och tävlingar på fredag.

Lördag packa mer.

Söndag kanske Båstad och tennisen.

Tisdag skicka Buti till Stockholm med massa saker.

Onsdag till fredag Kungsholms express packar allt.

Torsdag auktionsfirman hämtar allt.

Lördag sönda Torekov och lämnar hundarna till Kiki.

Måndag energibesiktning.

Onsdag till fredag storstädning av hela huset, medans jag packar och skickar allt vidare inklusive mina hästar.

Fredag eftermiddag banken och pengarna på kontot och nyckeln till de nya ägarna.

Lördag gråter, skrattar och dricker champange.


Sen börjar mitt nya liv.


Hänger NI med?

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards