Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sussi - 5 juli 2009 23:06


Jag gjorde det!!!!!!!!!!!!

Höll i min första golfklubba typ 7 maj 2009.

Spelade och testades för grönt kort efter två veckor på Wittsjö golfklubb. Tack vare Lars Jagetun, klubbens pro.


Idag fick jag officiellt handicap!! Det är så himla kul.

Jag har hcp 36, vilket innebär att jag kan ta mig runt en bana utan att alla bakom för vänta i en kö ut till parkeringsplatsen.

Att alla utslag och halva banan har gräset kvar.

Klubborna som skall användas har jag ett ganska bra hum om.

Spelar jag med någon så blir det förhoppningsvis inte pinsamt för att jag bara gör fel.

Och så får jag spela med Lolo på en del banor, för jag har officiellt .................

Efter exakt två månader från det att jag höll i en klubba från första gången.

Alla sa att det skall ta ett till två år.

Varför då?

Det händer ju inget när det går fel. Man hamnar inte på lasarettet. Som när jag rider.

Och varje gång jag står över en boll och fokuserar är jag ABSOLUT övertygad om att NU SMÄLLER DET. Nu du lilla bollen, nu blir det åka av. Fly U to the moon, and let the stars....................


Helt sjukt, men ack så kul.

Så slapp jag packa mellan 15 och 21.

Men jag kommer att hinna.

För det vet jag.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards