Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sussi - 4 juli 2009 01:57


När man väl bestämmer sig, och hela kroppen och magen känner att det är RÄTT, då drar Universum igång och hjälper till så att det blir så.


Skall ha en Utflyttningsbuffe innan jag flyttar. Är nån inte bjuden och vill komma så är det bara att ringa. Underbara Butler Service som skall ordna allt åt mig, kunde inte mitt i Falsterbo tävlings vecka för de hade ett enormt bröllop i Danmark samma helg. Men ack nej. Bröllopet blev inställt och jag kan ha lattjolajbans mottagning. Vilken tur.

Är brudgummen snygg så är det bara att ringa. Vilken tur?


Har haft ett otroligt bry var mina ston skall bo. Pantertanterna närmast mitt hjärta. Vill att Anders skall ta hand om dem, men inte var. Idag har han fått hyra bästa stallet på Österlen, och jag kan få 5 boxar till mig!! Och så kan jag ha alla hästgrejor där som jag inte skall använda just nu. Vilken tur.


Två inackorderingshästar kunde flytta till ett försäljningsstall och en tillbaka till samma gamla matte. Det fanns plats för dem och alla är glada. Och vi kan börja mocka och tvätta. Vilken tur.


Och jag får campa på Björnstorps slott från den 22 juli då flyttfirman tar min säng och går.  De får köra upp den till huset på Lidingö, för det fick jag inskrivet i kontraktet. Vilken tur.


Och jag har vikt ihop min första flyttkartong, och jag fattade hur man gjorde. Vilken tur.


Så med vindens hastighet har jag koll på allt, och vikt lådor till förbannelse, och sålt allt som jag inte vill ha med mig, och spart min kruschlackkappa från 1971. Och jag kommer inte att fastna i vinkelvolten innan jag är klar.

Vilken tur.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards