Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Sussi - 1 juli 2009 23:10


alla för all hjälp idag.


  • För att alla kontrakt kom fram i tid, så att jag hann läsa på alla papper igen. Och de 15 bilagorna.
  • För att Lolou Wetter kunde hoppa i snygg dräkten och bistå mig på banken med absolut bravur.
  • För att advokaten ringer och kollar innan mötet att jag är på banan, och har allt under kontroll, och att han är anträffbar, och att jag skulle ringa om jag var det minsta tveksam, och att det är lugnt.
  • För att bästa Handelsbanks kontorschefen ser till att det finns personal kvar på olika kontor så att handpenningen kan överföras till mitt konto.
  • För att bläcket räckte till alla signeringar och underskrifter.
  • För att Ulrikas man inte var så sjuk som vi trodde när hon var tvungen att vända på Sturup och åka upp till Stockholm igen, innan vi hunnit skriva på kontrakten.
  • För att åskan inte slog ner så att jag inte kunde föna håret, eller att datan brakade ihop på banken.
  • För att BMW affären i Lund fortfarande var öppen, då vi åkte dit direkt efter att pengarna var på kontot och tittade på häftiga bilar :-)
  • För att champangen på Grands veranda var så himla kall och god, så att vi kunde fira.
  • För att kontraktet till nya huset hade kommit på mailen, så att jag kan faxa in det imorgon, besiktiga nästa fredag. Och veta vart jag skall ta vägen.
  • För att Universum tar väl hand om mig, och att jag hoppas att jag kan betala tillbaka på ett bra sätt.

TACK

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards