Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Sussi - 11 augusti 2010 11:36

Ni vet när det är en sån där dag, när man inte kan vakna, men det är absolut omöjligt att ligga kvar i sängen.

Det är urtrist att vara själv, bara inte någon kommer!

Jag är ur hungrig men absolut proppmätt.

Ont i hela kroppen fast det vore underbart att göra något hurtigt.

Vill aldrig mer dricka någon form av alkohol, men ett gott glas vin till middagen blir nog gott.

Kammat mig men luggen hänger fortfarande i ögonen.

Vad kul det vore att ha något att göra, fast jag har haft helt hysteriskt roliga veckor. Och har ett program framför mig som kunde få en proffsminglare att blekna.

Vad skönt att det regnar, för då kan ja få vara inomhus, men det hade ju varit skönt att få ligga i solen och bara chilla.

Tycker ni att jag är velig, så vet jag inte.

Jag vet bara att det nog är bra att jag ligger helt platt, idag.

Man skall göra det när ångvältar har passerat.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards