Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sussi - 8 augusti 2010 22:15

Ok.

För trettielfte gången i år är jag i Vittsjö.

Kanske jag skall bli här mer.

Än så länge har jag inte börjat spela golf.

Så än så länge är det bara urkul.

Hej

Jag bor på Ettan.

Nä' vill ha en bärs.

Massa gott till middag.

Nu somnar jag och Kraka.


Vad livet är enkelt i Vittsjö.

Inga krav inga måsten.

Ska bara vara i skorna vi halv nio imorgon.

Bäst jag går och lägger mig nu.

Med hunden och klubborna.

Så att ingen skall känna sig ensamma.

För att vi skall ha så kul imorgon.


Och så är svågern och systern här.

De skall slå på boll också.

De slår ett slag för Wittsjö.

Vem vill inte det.

Av Sussi - 8 augusti 2010 10:06

Det var märkligt härligt på konfirmationen.

Hela familjen, i en enda ¨look alike contest¨ skrattade, pussades, dividerade och bara hade det bra.

Solen sken nästan hela tiden.

Konfirmanden myste och var lycklig över att vi alla var där.

Hon och jag satt bredvid varandra och tankade kärlek.

Ingen tant hade hatt.

Trist men skönt.


Och sen full fart på vägen bredvid Göta Kanal,( vad vackert), mot Storebror.

Där örlade det av ungdomar, och fler och fler blev det tills kalaset började.

Skördefest.

Jubilaren (mellangrabben i storebror familj) firade sin 25 års dag.

Ja, det var 5 vuxna bjudna på kalaset.

Jubilarens föräldrar, storasyster med man.

Åsså jag.

Attackfaster, vänligen och älskligen kallad.

För då visste jubilaren att någon skulle dansa på bordet.


Gjorde jag det?











Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards