Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Sussi - 10 augusti 2010 00:00

NÄ jag vill inte var någon att lita på.

Jag har varit det i 55 år.

Nu är det slut.

Jag kan inte säga att det är något positivt att vara någon att lita på.

Ganska eller snarare heltrist person.

- Oroa dig inte, henne kan man lite på.

Hur kul är det?

Är det inte bättre att ha tillmälet.

Sussi? Nä hon gör precis vad hon vill när hon vill.
Älskar dom som är värda att älskas.

Bryr sig om dom som skall brys om.

Tar ansvar för allt som skall tas ansvar för.

Kan man lita på henne?

Vet inte?

Varför då?

Gör det en person till mer trovärdig??

Är det inte bara en bunke ord som försöker göra någon mer ordentlig.

Jag vill inte vara ordentlig.

Jag vill vara oregerlig.

Lite wild and cracy.

VEM VILL INTE DET?

Försök inte med något annat för då ljuger ni.

Och som alla vet tycker jag inte om det.

Det kan ni absolut lita på.

Vad det gäller allt annat.

Vem vet?


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards