Alla inlägg den 17 april 2020

Av Sussi - 17 april 2020 20:18

TACK!

Alla som ringde och gratulerade!

TACK!

Alla som skrev och gratulerade!

TACK!

Alla som sjöng och gratulerade!

TACK!

Alla som tänkte på mig, och tänkte gratulera, det räknas som fägnat, då räknas det som gång!


Men allra mest Millioners TACK till De som skänkte pengar till Hundräddnings sällskapet, Dogs of Portugal/ Cantinho Do Milu.

Jag är så ini hjärteroten lycklig för varje krona som kan komma alla hemlösa, utslängda, gatuboende, lämnade av sina ägare, adopterbara, ljuvliga, numera på hägnet boende hundar, till glädje och hjälp till ett bättre liv.


De insamlade pengarna kommer att göra så gott, åt så många, av dessa övergivna hundindivider.


Min önskan är att det skall byggas en egen valpavdelning, där alla de hunddratals valpar som varje år på outgrundliga vägar hittar till hägnet, kan få en första och välorganiserad start på sina nya liv.


Jag återkommer när jag vet mer, och jag kommer att lägga upp bilder så att Ni kan se vad som händer.

Just nu under Corona karantän, får jag inte åka dit.


MEN FRAMFÖR ALLT                         TACK      



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards