Alla inlägg den 11 april 2020

Av Sussi - 11 april 2020 13:13

Hur mycket växer håret på över en månad?

Ca 1,5 cm.


Det syns på Prinsen. 

Han börjar likna Nicke Lilltroll i huvudet.


Själv börjar ärligheten visa sig hos mig.

Utväxten av mitt mycket ljusa hår, mitt i det mellan/askblonda.

Färgen kan av dom oförskämda eventuellt kallas för en grå nyans!

Var hos hårfrisörskan dagen innan vi gick in i karantän.

Det syns Nu att alla hårfrisörskor i Portugal har stängt.


Det är nu sanningens minut för många, börjar närma sig.

Hur ser man ut i kalufs?

Vilken är din riktiga hårfärg?

Hur långe håller Botox och Restylan?

Hur många godisbitar har man samlat på sig hemma och ätit?

Eller bara pluggat i sig svuttiga smörgåsar, för det är tråkigt.

Tandblekningen ska vi inte tala om!

Å vem har lust att sola i det mentala mörkret?

Gympan går ju att snacka om de första gångerna man gör det, men regelbundet? Fetglöm.


Det är nu sanningen visar sig från sin bleka sida!

Jag försöker hålla koncentrationen, så det är någorlunda med mat och godsaker, mikrobiskt med gympa, har inga sprutor i ansiktet som går bort, tandblekningen får väl hända en annan gång, och solning har alltid varit urtråkigt och förblir det även nu.


Men håret. Växer så det knakar, och snart kommer jag ha en helt annan färg.

Väldig ljus botten, fläckvis vit (efter en gammal sjukdom) och fläckvis mörk..

Det kommer att bli urfult i nästa månad!

Och här har vi blivit karantänade hela april ut. Till att börja med.

Så för allas frid, låt mig behålla min baseballs keps på.


Det kommer gå omkring många udda människor häromkring i Portugal om ett tag!

Som vi inte känner igen.

Men vi säger inget ,trots att Ärlighet varar längst








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards