Alla inlägg den 15 april 2020

Av Sussi - 15 april 2020 20:33

När Prinsen  jobbade som bankman i London, hade han en granne. Varje gång han gick på lunch satt han upp följande skylt:


Out for Lunch

If not back at 5 o'clock

Out for dinner too

 

Tack snälla Anki och Halle för en fantastisk födelsedagslunch för oss födelsedagsbarn.

 

Ja, Vi har rymt vårt inlåsta hem.

Vi bad vår bästa ¨Driver¨ Carlos komma och hämta oss med sin bil  (inge dividerande med poliser vart vi var på väg)

Och köra oss på lunch, med omväg för att hälsa på hans familj   och deras nya valp   .

Väl framme på lunch överäcktes gåvor, och det dracks födelsedags Champange.

Sen åts det massa gott, och så dracks det Champangeviner, Bourgogneviner, Barolio viner, Champangeviner.

Å sen var det efter middagtid, och det var dags att ta sig hem! 

Hur det nu skulle gå till.

 

Väl hemma i hemmets lugna vrå, kan jag bara konstatera.

Vilken tur att vi inte blev kvar hela natten.

För då hade vi nog missat planet på söndag, som ju var halva meningen med kalaset.

Det räckte med att man var bakis kl 19.30

 

Det har jag inte varit sen jag pluggade i Lund 1975.

Under temat, - Det är bäst att Ni går hem innan Ni går och lägger Er flickor!

Tur att Prinsen var med och styra upp alltihopat!  

 

 

 



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards