Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sussi - 19 augusti 2011 07:38

Det skall regna i helgen.

Ute på ön.

Vi skall dit.

Om det regnar väldigt mycket, så blir man blöt, på vägen dit,  när man är där, på vägen hem, överallt kommer det bara att vara vatten.

Är det då OK att sätta på sig flytvästen typ om en stund, och ta av sig den när jag är tillbaka på söndag kväll?


Jag har visserligen någon sorts magister i simning.

Den, där då, man skulle flyta i tusentals meter med kläder på.

Undrade då, och Undrar fortfarande, varför det ingick i medaljen.

Eller så var det bara dess baksida för att inte alla skulle vilja ta olika simmagistrar.

Jag klarade att ligga på rygg med kläder på, och bara paddla med händerna, vilket var den strikta orden hur det hela skulle gå till.

Men det var inomhus i en simbassäng, med minst 22 grader varmt vatten.


Ösregn och sjövatten har så här dags på året en klart lägre temperatur.

Så det blir flytväst på, trots magistern, innan jag åker.

Undrar vad Prinsen tycker om det?

Kan bli knöligt till kvällen.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards