Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sussi - 18 augusti 2011 22:25

Något är fel.

Jag har parkerat min bil idag i Stockholm City.

Det kostade mer några timmar än vad en Parkeringsbot kostar.

Är det en felräkning?

Eller är det så att parkeringsföretagens anställda inte har råd att parkera i parkeringshusen, så att de måste parkera på gatorna, så att det inte finns några platser på gatorna, så att vi andra nötter måste parkera i parkeringshusen?

Eller?


Så nu kanske jag gör om det jag gjorde igår.

Jag tog först bussen och sen tunnelbanan.

Kostade typ 20 kronor och tog max 30 min.

Och jag hamnade där jag ville.

Kunde gå och garva åt alla parkeringsvakter.


Nån måste ha gjort en felräkning.

- Hur många bilar finns det i Stockholm?

- Hur dyr skall en parkeringplats vara?

- Hur mycket kostar en parkeringsbot?


Måste finnas en ekvation, så att alla blir glada.

Just nu tror jag att någon hela tiden är sur.

Det måste vara en felräkning.

Dock bara emotionell!



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards