Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Sussi - 30 oktober 2014 10:41

Ja, vi lever i en annan värld.

På alla sätt.

Nästan.


Åt något ovanligt igår.

Det tyckte inte min mage om.

Min mage är inget man skall önska sig.

Den är kinkig med, vad jag stoppar i mig.

Dock har jag en faiblesse för att glömma bort det.

Det är tråkigt.

Jag vill vara som alla andra och bara trycka i mig goa saker i stora mängder.


Men det fungerar inte alltid.


Så natten spenderades till en del i badrummet.

Jag genomgick en bantnings/detox/how to be slim, fast and furios kur, på bara någon timme.


Mot detta skulle det kureras.

Det presenterades något att svälja ett halvt dricksglas av.

Och när det var svalt, skulle jag, HELA JAG, gunga.

Så att vätskan kunde skramla runt i hela magen.


Prinsen och jag fick oss ett gott skratt.

Har ni provat att gunga runt en medicin i magen förut?

Jag är varken bra på rockringar eller att stå i brygga.

Men gungade gjorde jag.

Så gott jag kunde.

Lite som en Brasiliansk Samba artist. (Tänk att gamla kolonier sätter sina spår hos apotekaren!)


Blev jag bättre?

JAAA


Så mitt bästa tips, gunga runt lite när ni tagit en medicin.

Om inte annat, så får man skratta en hel del.

Bara det blir man friskare av!




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards