Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Sussi - 8 oktober 2014 20:07

Hur många gånger i ens liv, räddar Ingvar ens liv och leverne.

Åtminstone ställer han alltid upp och hjälper till att sortera i röran.

Strukturera upp själva sammelsuriet,

Arrangera.

Sortera.

Lysa upp.

Det har Ingvar gjort så många gånger för mig, så jag har tappat räkningen.


Åh när allt är färdigt ordningställt.

Då kommer han med allt det där mjuka, varma och gosiga, som gör att man överlever.


Vilken Ingvar!

Vad babblar du om?

Vem ser till att Ert liv blir uppordnat och mysigt?

Varför kan inte vi också få hjälp av Ingvar?


Herre je!

Hur svårt kan det va?

Ingvar hjälper massor med människor, varenda dag.

Åh just nu är han oss behjälplig.

Alltså Ingvar Kamprad.

Jaaaa, han står väl inte här på Ikea i Lissabon och plockar upp våra varor!

Men anden är där.

Typ som i flaskan, det är bara gnida lite på den, så vips har man en hel bagagelucka fylld med bara nödvändiga saker.


Nu har vi med oss, hyllor, avfallshinkar, kuddar, glödlampor, och självklart, bland mycket annat, servetter.

Vi känner oss, efter senaste shoppingraiden, ganska inflyttade.

 

Tack Ingvar för hjälpen.

Utan dig hade det varit nästa omöjligt.

Du är en räddare i nöden.







Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards