Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Sussi - 25 oktober 2014 18:14

Ok!

Nu börjar det igen.


Imorgon när klockan borde vara 9, så är den bara 8:a.

Alltså här i Estoril.

I Staaan är den bara 9 fast den nyss var 10.

Åh om man då nyss kom från Staan, så vet man ju faktiskt inte vad klockan är alls.

Har alla klockor ställt om sig?

Kommer alla klockor att ställa om sig?


Om dom inte gör det, kommer jag att vara hungrig för lunch någon gång mellan 10 och 14.

Jag kommer ju inte vara riktigt säker när hungern skall slå till.


Jag vet bara att vi är bortbjudna till middag imorgon kväll.

Kl 19.

Åh det är dom från Staan som har bjudit, och dom är här i Estoril, men vet dom om att det är vintertid och var dom är.

För annars får vi vara beredda att komma dit vi nu ska (det har dom inte berättat ännu, men dom kanske inte vet det heller, ännu, tidsnog som det heter) någon gång runt 19, vintertid i Estoril, dvs jag kommer vara hungrig, för klockan är ju egentligen 20, om jag fortfarande inte har min Staaan hunger för då är ju klockan 21. Eller så.


Är det underligt att vintertiden känns som en snurrtid.

Vad det det som var meningen?


Haha

Nu hittar vi på något för alla, så att två gånger om året skall dom gå omkring och äta antingen på fastande mage, eller bara vara SÅ hungriga.

Speciellt om de flaxat mellan två tidszoner.


Så jag kommer att gå och lägga mig i tid ikväll.

Bara den sömnen inte räknas som en eftermiddagssnos dagen efter.

Eller hur blir det?




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards