Alla inlägg den 21 november 2013

Av Sussi - 21 november 2013 13:47

Det finns bara en fråga till mig just nu.

Den närmar sig inte:

-Hur mår Du?

-Vad gör Du?

-Vad fräsch Du ser ut?

-Hur mår Prinsen?

-Ska ni åka någonstans?

-Hur mår Kompis?

Inte ens den vanligaste frågan kommer:

- Har Ni packat upp och ännu?

 


Nej nu finns bara EN fråga, och jag säger EN.


- ÄR DU INTE NERVÖS????


Nej.

Jag är ledsen om jag gör er besvikna.

Jag är liksom inte nervöst lagd.

Jag har inte den genen.


Det har varit för många hinder i mitt liv som jag har varit tvungen att övervinna, som gjort mig helt onervös.

Har man trillat i vattengraven (blött), trillat pladask på golvet på Engelska Ambassaden (trist o lite pinsamt), presenterat och hållt tal om både det ena och andra för massor med personer (upphetsande).

Ja snubblat, skrattat, njutit och talat med alla ett helt liv.


Så jag vet inte för vad jag skall vara nervös.


Jag har Prinsen i handen.

Störst av allt är Kärleken.

Och händer det något oförutsett så är det ju bara latttjo!

Då kommer ingen att glömma vårt bröllop.


Så Nervös, Nej.

Så Kul, Ja

Så förväntasfull, Ja.

Så kär.  JAAAA





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards