Alla inlägg den 2 november 2013

Av Sussi - 2 november 2013 19:17

Ja, det är smoking på bröllopet.

Modernt i vår ålder, men normalt för det internationella yngre gardet.


Men vad ska man då ha på sig?

Ja män kan ju lämpligen ha en Smoking på sig.

Med lämpliga tillbehör som fluga etc etc etc.


Snyggt och män får en touch av James Bond över sig.

Och det gör ju de flesta killar lite mer, kan man kalla det ¨hotta¨?


Den kvinnliga delen av gästlistan är brydda.

Kort, långt, med eller utan ärm, ........

Så många hinder, innan vi är på och uppklädda.


Åh så kom det obligatoriska telefonsamtalet.

- Asså jag har ingen annan smokingklänning, än en svart. Och svart får man ju inte ha på bröllop. 


Och sen får man ju inte ha röd klänning heller!

Det vet ju alla, att då har man pussat, hånglat, haft ihop det med brudgummen!


Hallå!

Om nu någon är intresserad!


Ni får ha svarta klänningar på er.

Vi är inte så etiketts bundna.


Och jag hoppas att det kommer några röda klänningar!!

Hur stream lined har inte Brudgummens liv varit, om inte en tjej som är bjuden,  har pussat på honom.


Ibland är det spännande med Dress Code!   





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards