Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sussi - 4 november 2013 19:20

Japp, de sista 27 dagarna i livet, som jag kan gå omkring och kalla mig Brodin.


Passet, adressen allt ändras med en smäll,  eller det kanske inte smäller?

Kan efter smällen,  hitta på oändliga mängder av hyss, innan någon kommer på att det är samma gamla Brutta Brodin, som innan.


Men jag ser fram emot av vara Bruden Brodin i några dagar till.

Men jag ser ännu mer fram emot att att bli  Fru Gezelius.


Jag tror att jag på kuppen kommer att bli lite längre, alla Gezelier (eller vad det nu heter) är långa.

Kanske tala långsamt och om möjligt lite mindre, oxå ett släktdrag.

Inte flaxa och fara omkring så där.

Kanske bli mer TTT.

Tyst Timid och Tillbakadragen.


Glöm det.

Släkten Gezelius kommer att få in en ny släkting, som skrattar, skuttar, skojar........................


Men jag är ju dock bara ingift.

Så det är ju inte så farligt.

Att släppa in Bruden Brodin i släkten.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards