Alla inlägg den 19 november 2013

Av Sussi - 19 november 2013 21:23

Sitter och skriver vårt program till kyrkan.


Hur ska man veta?

I vilken ordning ska det nu hända?

Liksom alltihopa!!

Det är många frågor.

Kvar.

Trots att vi träffade Prästen igår.


Ja, ska man svara.

Om man nu vill det.

Det borde man ha bestämt för länge sen, och det har vi nog gjort.

Men sen skall vi ju sjunga, lyssna, kanske ta ett lungt andetag, sådär lungt när man mår som bäst i magen.


Åh så ska prästen fråga den blivande maken först.

Tänk om jag säger Ja för fort.

Åh så ska dom sjunga, alla som sitter och lyssnar och tittar.

Tänk om dom sjunger en annan melodi.

Åh så ska underbara Farbror Pelle Gezelius hålla tal under vigseln.

Tänk om.................


Nervös?

Jag?

Nej.

Jag är välsignad med ett kolugn.

Än så länge.








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards