Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Sussi - 31 oktober 2013 21:37

OK!

Nu börjar det på riktigt.

Om en månad är jag Fru Gezelius.

Stavar man det så?

Fru alltså?


I vilket fall börjar de många o långa exelarkens natt att stunda.

Glöm inte det.

Tills dess skall det vara gjort.

Vem har ansvaret för det?

Ska vi köpa det?

Kan man äta det efter kaffet?


Frågorna har olika karaktär, ska Gud veta, och svaren är minst lika olika.

Nä, man kan köpa clementiner på Martin Olsson och inte på Karla frukt.........

Godis finns i alla affärer.

Sprit finns bara på Systembolaget.

Högklackade skor i London.


Och det skall vara på sin plats kl 8.

Och det skall vara på din plats kl 9.

Och jag skall vara på min plats kl 10.


Åh så går planeringen vidare.


Men det går inte att banta, träna vals, uppföra sig under tiden.

Vi har inte schemlagt det.

Så just nu kör vi bara på ¨play it by the ear¨.


För vi gör ju allt det här för kärlekens skull.

Och inte för att schemat skall hållas!  





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards