Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Sussi - 19 oktober 2013 10:55

Så kommer nästa steg i rätt riktning.

Med rätt skor på fötterna, alltså.


Om man är Brud på sitt eget bröllop, då lär man ju forhoppningsvis få dansa?

Brudgummen kommer ju svepa med en i en brudvals, som heter duga!

Åh sen blir man nog uppbjuden på en lätt stuff av broder.

Ett hejdlöst buggande av någon gammal killkompis.

Några syskonbarn, kommer att ta ner taket, med mig i nån vild ohämmad dans.

En glad foxtrot med någon äldre släkting.

Kompisar kommer att dansa allt från Twist, Shake, Bump till Hully Gully, allt beroende på förmåga och alkoholhalt.

Ja ni förstår.


Det krävs skor.



Provat alla.

Provdansat alla.

AJ.

Gett upp.


Nu köpte jag ett par skor som är designade av en fd Prima Ballerina.

Hon har ont i fötterna mest av alla, efter ett liv på tå.

Löste sitt skoskav på det enklaste viset.

Designade egna skor, som inte skulle ge skoskav.


Ikväll är det premiärtur, med de oskoskavsformade högklackade skorna.

Om dom inte fungerar?


Gympaskor.

I guld.

Och världens snyggaste outfit på resten av kroppen.

Och släp.

Så ser inte en människa vad man har på fötterna.


Jag vill ju bli klämd på i Bröllopsvalsen.

Inte få kläm.

Sko kläm.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards