Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Sussi - 27 oktober 2013 17:33

Nu har vi provat alla sorter som skulle provas till kalaset.


Alltså alla olika sorters champangeviner, röda viner och alla andra viner.

Som omvandlar rummets karaktär, och plötsligt har man klackarna i taket.

Plötsligt får man talets gåva.

Plötsligt tycker man att omgivningen är offantligt rolig, snygg, charmerande, brilliant.

Plötsligt tycker även män att det är kul att dansa (tjejer dansar när som helst, hur som helst).

Plötsligt (kommentaren snodd av min advokat)  - Har man druckit sig riktigt snygg!


Vi har försökt under våra provstunder hålla oss i, och på.

Hålla oss mattan, hålla oss i schack.

Dock kan jag inte lova att vi kunde hålla oss nyktra.


Men nu vet vi.

Att det går åt piller till dagen efter.

Det tär på kropp och huvud att ha så kul.

Att prova så mycket.


Hörde jag Schkåål!



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards