Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sussi - 25 mars 2011 09:59


OK.

Jag känner mig som en höna ibland.

Man glömmer ju bort sig själv i den allmäna röran.

Och allt annat man glömmer bort också.

Det här är väl bara början.


För att bättra på minnet skall man äta olika vitaminer.

Det gör jag varje morgon.

Eller snarare skall göra.

När jag kommer ihåg det.


Hur skall jag komma ihåg att äta komihågvitaminerna, när jag inte kommer ihåg att ta dom?

Fattar inte det.


Skriv en lapp!!

Jo jag tackar.

Brilliant ide.


Snart kommer hela hemmet var uppklistrad med lappar med saker som inte skall glömmas bort.


Bäst blir lappen som sitter på sovrumsdörren om siså där en 30 år.

Har jag inte kommit ihåg alla piller under dom åren, kommer det att stå på lappen.


PUSSA PRINSEN GODNATT!

 

Och med stor glädje och nyfikenhet, kommer jag att skutta in i sängkammaren, och slänga mig om halsen på min Prins.

Den grabben glömmer man inte i första taget!

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards