Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sussi - 10 mars 2011 15:06

När rinner det över?


Livet är helt underbart.

Allting är bra.

När jag säger allt, då menar jag ALLT.


När jag skriver om allt det härliga, får jag dagligen/gladeligen heja rop.

- Det är du värd!

- Heja på!

- Efter allt, är det din tur nu.

- Vi är inte ett dugg avundsjuka!

 

Jag undrar om man kan lita på det?

När rinner det liksom över.

Hur himla bra får man lov att ha?

Jag vet inte.

Jag är glad och tacksam varje morgon jag vaknar, att jag har det så bra som jag har det.

Önskar att alla fick ha det så här, när det är som sämst.


Det är nu som alla energitjuvarna/neggisarna kommer, och tittar mig djupt i ögonen, och talar om för mig att

¨efter solsken kommer ösregn¨

¨ingen lycka varar för evigt¨

¨man kan snabbt vänja sig vid allt gott, så akta dig¨.


Att dom orkar!

Tänk positivt för i he-vete.

Det blir lättare då.


Ja jag vet att jag är odräglig.

Jag njuter precis hela tiden.

Och jag kommer att fortsätta med det.

För efter regn kommer alltid solsken.

  






 


 

 

-

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards