Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sussi - 7 juni 2011 10:16

Jag tycker det är så skönt när man gör en insats.

Desto mindre jobb, och ju större positiv effekt desto bättre.


Igår kväll när vi kom hem till Fort Knox efter några dagar på rymmen, hade nästan alla nyplanterade växter tappat livsgnistan.

För vem vill vara en nyplanterad blomma, slitas upp ur sin vänliga miljö på en plantskola, grävas ner i en kall jordgrop, stagas upp för att inte trilla. Och sen bli övergiven! Mitt i en värmebölja. I en sluttning på Lidingö!


Då kom Superman och Catwoman (vet inte om hon är en hjälte, men hon är himla snygg!) indansande.

Konstgjord andning, hjärtmassage, kärlek, omtanke, dvs en himla massa vatten över alla som behövde.


Sjungande och dansandes I can be your Hero!

Tänk vad livet är underbart!!!


Would you dance if I asked you to dance?
Would you run and never look back?
Would you cry if you saw me cryin'?
And would you save my soul tonight?



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards