Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Sussi - 26 oktober 2011 21:17

Vi var på biopremiär igår.

Alla var där.

O så vi.

Varför då?

Små mackor, vitt vin, och en inbjudan.

Hur svårt kan det vara.


Men nu kommer jag till själva filmen.


Jag vill inte veta hur många sätt man kan ta livet av olika personer.

Människorna dog som flugor.

Av de mest märkliga anledningar.

Fattar egentligen fortfarande inte varför.

Kändes periodvis som om det var ett data spel, och alla hade minst 5 liv.

Men det var nog för mycket blod för så många liv.

ÄCKLIGT!


Det är inte ofta man sitter i mörkret i över 1 ½ timme och blundar.

Och inte somnar.

Gick inte, av alla skrik, skott, knivslagsmål och sånt mys.


Jag vill inte se sånt där otäckt!

Min skrämsel går någonstans vid filmen Notting Hill.

Ni vet när han som bodde hos Hugh Grant öppnar dörren mot alla journalister, iklädd blå Y-front illasittande kalsonger, och cyklop på huvudet.

Det är otäckt.

Där går min gräns.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards