Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sussi - 6 oktober 2011 14:55

Ut från garaget på Grev Turegatan.

Hytte med näven åt några byggjobbare som bara stod.

Hängde på tutan för det stod en stadsbudsbil ivägen.

Svängde runt och vägrade släppa fram en taxi, även om det hade förenklat för oss bägge.

Gasade när jag såg några fotgängare som tog sats för att gå över gatan där det inte var övergångsställe.

Prejade en SL buss.

Körde som en galning mot trafikljuset när det började slå över mot rött, för att slippa stanna i två minuter.

Hade tokrally hela Lidingövägen för en snubbe i Peugot trodde han hade någon j-kla racerbil, och skulle bara förbi, men ack nej, den lätta gick inte med mig.

Helljuset i nyllet på en cyklist som kom farandes på cykelvägen, och bara passerade.


Jag tycker att jag har acklimatiserat mig bra i Stockholm.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards