Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sussi - 11 oktober 2011 21:30

Ja, när man håller på, kånkar, bär och håller på, blir man rätt lätt i kroppen ledbruten.

När man tränar för mycket så får man träningsvärk.

Om kroppen möbleras om, så tappar man lätt balansen, och då får man jobba med att hitta den igen.

Men om man har för bråttom, då kan man smacka foten i väggen, och då bryter man tån.


Fy f-n vad ont det gör.

Fattar ni vad fånigt.


Jag har brutit en tå.

De enda skor jag får gå i är ..........................TRÄSKOR.................
.................

I fyra veckor.

Skönt att man inte bröt tån när snön hade fallit.

Hade varit kallt om hälarna.


Prinsen och jag skall på massa kuliga grejor och kalas framövers.

Kan man köpa träskor i lack?

Kan man köpa smokingträskor?

Kan man köpa träskor att resa i?

Kan man köpa träskor att gå på restaurang i.

Kan man köpa teaterträskor?

Kan man köpa träskor med dans sula? Eller man får/vill nog inte dansa med bruten tå.


- Kan det vara så, att jag denna dans med frun kan få?

- Nej tack min kära herre, jag har brutit min tå!

 

Vem tror på det?

Knappt jag.

Tog 10 dar innan jag gick till doktorn.

Han hann knappt komma in på rummet, där jag stod, innan han brast ut i:


- Den är bruten.

 

På den vägen är det.


Hej o hå, bruten tå.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards