Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Sussi - 23 oktober 2010 22:11

OK.

Jag skriver pā en spansk dator.

Jag har inte a,a,o.

Typ.

Utan jag skriver pa europeiska.


Idag har varit en helt hysterisk dag.

Jag har vunnit pris i golfen.

Jag har vunnit en lott/biljett till Las Vegas for att spel i The Million Dollar game.

Hola!

Hur gick det till?

Slog ratt langd pa ratt hall.

som vi sager vi Spanien.


Nu struntar jag i att Blogga varje dag.

Jag kommer att blogga nar jag kan.


Holla.

Lev med det.


Av Sussi - 23 oktober 2010 07:06

Håhå jaja.

Vilket mörker.

Tittar ut genom fönstret.

Klockan är strax efter 7 på morgonen.

Det är lika kolsvart som i Sverige.

Skillnaden är möjligtvis att isen inte håller på att lägga sig.

Och om en stund skiner största solen.

Jag slipper smörja in mig med Umbelinsalva, utan det får bli solkräm istället.

Men det är väldigt mörkt.


Mörkt är det på data fronten också.

Man kan bara vara uppkopplad ett visst antal timmar.

Sen släcks allt ner.

Det går inte att komma in på alla sidor på netet.

Vilket mörker.


Så om jag inte hör av mig.

Om ni saknar mig.

Så tycker jag också att det är ett mörker.

Tur att det finns telefon.

Hitintills har den fungerat.

Men säg inte det till någon.

För då släcker dom väl ner den också.

Vilket mörker.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards