Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Sussi - 8 oktober 2010 22:26

Asså vi drog ner på NK vid 4.

Affärren som säljer moppehjälmar var bara tom.

Det skulle vara öppet, men puckot svara inte ens på mobilen.

På NK träffa några kul kompisar.

Kollade lite grejor.

Acnes nya platåboots är helt galna.

- Köper du en läderkjol så dööör jag.

Drog över till Prisextra och köpte färdig mat.

Skitskönt.

Mötte Teo på väg till staaan.

Mamma hade sagt att han skulle ha slips på sig, men jag hann inte hem och ordna nån.

Satte på ajphånen och dansade som galningar innan middan.

Schyssta nya chips av mandelpotatis.

Inge dipp, medelålders.

Chilla framför TV och kolla Idol.

Alla är bara Rock and Roll.

Somnade till, till Skavlan.

Trist norrbagge.

Svårt att vakna efter det.

Urtråkigt.

FF och allt.

Kunde varit vakna hur länge som helst.

Och jag bara somna.


Skall bli skönt att åka till Lidingö och bli vuxen igen på söndag.

Assåbava.

Om nån undrar.

Annars bara ..................................................
...................................



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards