Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sussi - 21 oktober 2010 18:51

Nu har jag landat i Spanien.

Varmt, skönt och solen skiner.

Hur har Ni det?


Sitter nu i baren och dricker drinks.

Funderar på att gå igenom hela drinklistan.

Vet inte om jag kommer igenom säkerhetskontrollen efter det.

På väg hem.

Men det skall gå.

För bästisarna Attilla och Elisabeth är med på resan.

Och då kånkar dom ombord mig på planet.

Hem ska jag.

Om en vecka alltså.


Just nu pratar vi allt utom golf.

Vi spar det till imorgon.

För då bryter det lös.


Idag har jag bara utnyttjat mitt rum och badrum.

Och i badrummet har jag en värmelampa i taket.

En grisa lampa.

Under en sån ligger kultingarna när det är små och skära.

Jag kände mig inte som liten direkt.

Men fortfarande skär.

Tills jag kommer ut i solen imorgon.


Så hem kommer jag komma, brun, väldrucken, och golftränad.

Kan det vara bättre.

Kanske.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards