Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sussi - 20 oktober 2010 04:00

Har under 2 dagar gjort Skåne.

Ja, jag har gjort allt.

Träffat Magda och kramat på hennes föräldrar (bonus).

Kört bil.

Inventerat hela Qvesarums antika byggmarknads förråd av snygga dörrar, ventiler, kök och handfat.

Kört bil.

Kollat Lars J's våning för att styla till den för att han skall få ett mysigt hem.

Kört bil.

Varit och kollat mig hos doktorn.

Kört bil.

Laila har klippt och färgat håret.

Kört bil.

Packat ner och packat upp.

Kört bil.

Försökt göra klar min deklaration, där jag läst och räknat med Lolou W.

Kört bil.

Varit på Stoff och stil och kollat gardiner.

Kört bil.

Lämnat Kraka i Torekov på ljuvliga hundpensionatet.

Kört bil.

Ätit middag hos Minna på Nr 1, och gått igenom hela VM och resan.

Kört bil.

Tagit mig från Veberöd till Ystad i absolut snöstorm, där flingorna var stora som lovikavantar.

Kört bil.

Shoppat lite absoluta saker på Nova Lund.

Kört bil.

Promenerat med hundarna på stranden.

Kört bil.

Varit på banken.

Kört bil.


Någonstans i detta bilrally tappade jag min lins som gör att jag ser längre än näsan räcker.

Behövdes den?

Ibland.

Knappast hos frisören, där kan jag ju knappast göra annat än att ana förvandlingen från Karlaplansbeige tant till punkig brud från Hallavara.

Knappast hos doktorn. För det är nog bättre att hon tittar efter hur jag mår.

Kanske hos Lars, så att jag kan komma med ett bra förslag på inredning.

Knappast på banken.

Definintivt på vägen hem från Veberöd till Ystad i kolmörkret i snöstorm.


Men vägarna runt Veberöd är som blindskrift.

Jag behöver bara känna efter så vet jag var jag är och vart jag är på väg.

Så jag klarade mig ganska bra som linslös.

Men jag lovar att aldrig göra om det.








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards