Alla inlägg den 2 april 2015

Av Sussi - 2 april 2015 12:09

Ja, nu är jag packad och klar.

Alla flygbiljetter är utskrivna.

Vi är seatade (jag älskar flygsvenglishen) och Prinsens boardingkort är utprintat.

Kompis pet in cabin och seating är klar.

Det är bara jag som måste checka in för att få mitt boardingkort. För jag har med mig en hund, och DOMsingarna vill se hur hunden ser ut.

Så här ser hon ut när hon flyger  

Så det skall väl gå bra.


Vi skall till Torekov.

Skall bli jättespännande.

Och efter ett tag i Torekov åker vi till Stockholm

Skall bli mer än jättespännande.

Vi har inte varit i Sverige på mer än ett halvår.

Ingen av oss i vår lilla familj har varit borta från Sverige så länge.

Trots en viss utomlandsboendevana, både i tidiga år och senare i livet.


Och vad jag har packat!

För påsk, för fest, för födelsedag, för fint, för fult.

Och underkläder till alltihopa. Och strumpor.

Jag reser inte med lite bagage. 

Jag reser med det jag vill ha med mig.


Så nu är jag äntligen packad och klar.

Skall ta lilla hunden på långpromenad, innan det bär iväg.


Undrar om vi ser några påsk kärringar svischa förbi däruppe i luften.

Glad påsk!  



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards