Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Sussi - 24 oktober 2012 20:56

Varför har alla tjejer, kvinnor, damer, ja typ många av kvinnligt kön, nu förtiden, så smala ben.

Alltså de är inte smala längre.

Det är spagettisar som sticker ner, ut ur den senaste lilla dunjackan.

Och ovanpå de däringa spaggetibenen är det ett par byxor, oftast, som är om möjligt tightare än vad benen är smala.


Med det är då jag kommer till den stora frågan.

Jag har varit i Skåne några dagar, och där går en del tjejer självklart omkring med smala ben.

Men deras ben sitter ihop.

Varför gör inte Stockholms tjejers det?

Allihopa borde vara ungefär lika högt klyvna.


Tänk på det nästa span på stan.


Dessa smala Stockholmsben sitter på varsin sida om rumpan.

Längst ut liksom!

Så mellanrummet mellan benen blir absurt stor.

Bredbent är ett understatement.

Behöver tjejer i Staaan vara mer bredbenta för att killar på Staaan skall se dem.

Eller mellan dom.

Benen alltså.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards