Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Sussi - 9 oktober 2012 21:08

För en del.

Inte för mig.

Men för en av mina nära kompisar.

Hon mår jättedåligt.

Har ont, i princip överallt.

Svårt att fatta hur det känns.

Att ha så ont, så att kroppen går i strejk.

Kommer inte riktigt upp ur sängen på morgonen.

Och läkarna vill, eller kan inte riktigt lista ut vad som är felet.


Vad har det med min blogg att göra?

Hon läser min blogg varje dag.

När jag bloggar.

Nu önskar jag att Hon orkar ta sig fram till datorn, och läser och krumelurar om det jag skriver.


Så nu!

Hej o Hå, nu är jag på gång.


Ni anar inte vad som har hänt sen sist.

I vanlig ordning allt.

Och Ni kommer att sakta bli uppdaterade.

Jag kommer här att fortsätta vara glad, upprörd och fylld av krumelurer.

Och berätta allt om vad som händer.

Hoppas slippa berätta om tuffa tider, utan  dessa tider.

Moderna tider.

Fri tid.

Nu tid.










Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards