Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Sussi - 3 januari 2012 23:13

Hur snurrigt är det inte?

Kan inte somna.

Kan inte vakna.

Vet inte när jag är hungrig.


Så jag är vaken mest hela tiden.

När jag somnar vaknar jag överhuvudtaget inte. (Sov igår till kl 11 på förmiddagen!!)

Äter så fort något presenteras framför min mun. Och det kan det ju göras dygnet runt om man är oförsiktig.


Sover en kvart mitt i alltihopa, av pur utmattning, och sen är superpigg, för resten av NATTEN.

Ser två rom-com filmer per kväll. (Romantisk Komedi!!!) Dom slutar sällan före 2.

Prinsen snarkar i soffan och är klarvaken i sängen. Topp!!


Funderar på att skaffa en gummiklubba.

Så när klockan slår 11 slår jag först till Prinsen och sen mig själv för att komma in i rätt dygnsrytm.

Då vaknar vi väl vid 7 draget på morgonen.

Det är roligare att kunna tala rent i telefon, när folk ringer vid 10 tiden.

Det är bra att kunna bestämma möten och prata om allvarliga saker, innan alla har hunnit hem från jobbet.

Det är bättre att vara vaken när det är ljust och sova när det är mörkt.

Just nu känns det mörkt.

Ser inte ens ljuset i tunneln.

Men vi har himla kul.

I vår lilla jetlagsvärld.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards