Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Sussi - 5 juli 2011 23:47

Det gjorde Pippa Middelton.

Tror i alla fall Prins Harry och journalisterna.

På bröllopet mellena Kate Middelton och Prins William.


Och?

Det betyder att tjejen inte har några underbyxor på sig.

Varför?

Finns många olika anledningar, ni får gissa Er till några.

Vad berör det dig?

Alltså jag har varit väldigt nära de senaste dagarna, att gå commander.


När jag åkte från Stockholm i söndags, stog hela min bag med bikinis, strumpor, och underkläder kvar i hallen!

Jag kom inte på det förrän jag var i Skåne, 60 mil och 6 timmar senare.

Lite försent för att vända och hämta.

Vad gör man då?

Köper några nya underkläder.

Ber sen om hjälp att få bagen levererad till Falsterbo innan helgen.

För jag är inte säker på att jag vill göra en Pippa look alike!




Av Sussi - 5 juli 2011 10:13

Körde ner till Skåne i söndags.

Var på väg att somna i Örkelljunga.

Då är det 2 timmar kvar dit jag skulle.

Vad gör tjejer då?

Man köper godis.

Tröck i mig en halv påse Gott o Blandat. (Det är ju bara halva påsen som är god!)

Och en påse bilar. Av skum. Inte såna på vägen. Trist att äta såna själv, för då kan man inte ha tävling om vilken färg som man kan ha blindtest på.


Men kan jag tugga i 2 timmar så kan jag hålla mig vaken.


När jag kom fram så somnade jag.

Sov nästan hela tiden till NU.


Godmorgon Skåne.

Nu är jag här!

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards