Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Sussi - 31 mars 2014 22:09

Om man är kille, och vill köpa en jättedyr bil.

Om man då köper en sprillans ny Range Rover.

Om man då parkerar den på gatan utanför där man bor på Östermalm.

Om den då inte blir stulen.


Blir man ledsen då om man är kille?

Håller man tyst om det inför kompisarna?


- Nä, tjuvarna från Öst stal alla nya Range Rover på Östermalm, utom den som ¨Killen¨ köpte!


Blir man extra ledsen då om man inte blir av med den?

Funderar man på som Kille om man valt fel färg?

Eller kanske för mesig utrustning.

Kanske man säljer den till Småland typ, och säger att den är stulen, för att behålla sina kompisar och attraktion som häftigaste bilägarn i stan.


Det här är en ren och skär påhittad historia.

Dock har jag läst mycket om att ALLA NYA RANGE ROVERS, som stjäls på stuberten.

Och när jag går och rastar min lilla pudel har jag under en lång tid, på våran gata i staaan, sett en sprillans ny Range Rover.

Och trots att jag studsar ut varje morgon vid 6 tiden, delvis pga av kissnödig pudel, men även för att se om Range Rovern är stulen, har det inte hänt.

Den har nu stått där varje morgon i flera veckor,


Jag som då inte riktigt förstår mig på killars känslor undrar bara:

Är man glad eller ledsen om bilen inte blir stulen?

 

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards