Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Sussi - 26 mars 2013 20:50

Vi har varit och farit runt väldigt mycket på sistone.

Det vill säga väldigt långt från min eget badrum.

Och ni som är tjejer står då plötsligt och behöver gå på ett visst ställe.

Då snurrar det först i huvudet, vad är artigast?

Kan man fråga efter toaletten.?

Eller the Ladiesroom?

Eller någonstans finns möjligtvis ett Powderroom?

Eller ska man bara knipa?

Eller kvittar det bara dom fattar och pekar vart man ska?

Ja, det är nog trots allt valfritt.


Åh så står man där på damtoaletten.

På fina restauranger oftast ett litet val, två platser att välja på.

Någon stor flygplats med kö ända ut till bagagebandet, så då får man ta båset som blir ledigt.

Men så händer det ofattbara, en stor flygplats, sent på kvällen, mitt i natten.

Damtoaletten är helt tom.

Vilket bås skall man då ta?

Tänk på det nästa gång ni kommer in.

Hugger ni den första, någon på mitten eller varför inte längst bort.

Ha Ha.

Det här har ni inte tänkt på förut.

Det är helt valfritt.

Att välja, att fråga och att resa.

Men det är ju helt valfritt!!








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards