Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Sussi - 7 mars 2013 00:07

Asså liksom i princip så har jag bara inge lust att göra alla de där vuxna grejerna som man bara blir TVINGAD till att göra.

Jag tycker det är mycket cooolare att bara hänga lite i Miami, Phuket, Bangkok och bara slappa.

Hur svårt ska re va att få va ifre???

Nu säger dom att jag måste packa upp.

Väskan, lådorna, livet. DÖÖÖtrist.

Såg ni inte att allt till slut blev ommöblerat på Gösen, schysst ställe förresten, asså jag liksom fick allt ur lådorna lagom tills det var dags att trycka tillbaka alltihopa igen.

HUR KUL ÄR DET!

Åh nu ska jag slita upp alla grejor igen. Omysigt rent om man tänker på all tid det tar.

Kan väl kanske börja med bagaget från sist. Köpte en del coola grejor, och alltid kul att se dom igen.

Åh sen får jag väl, OM JAG HINNER JA SKA BARA FÖRST, börja rota i de där lådorna som är kvar.

Chillar hellre med Prinsen o kompisar än e präktig.

Åh sen ska jag dra till och sen är det påsk och då drar jag till och sen kommer en helhäpp grej som händer och då har jag ju inte bara tid att stå här i en dammtromb.

Så så länge så kör vi studentlya/tonårsrum/platsen som glömdes.

Vad Prinsen tycker?

Bara man e cool så hoppas jag det går bra.

Och så kör jag skiten ur mig ibland och flyttar runt alltihopa, så ser det ut som om man gjort massor.


Sen är det ju dags att bara tare lugnt.

Det tar tid att växa upp, åh ja har inge brådska asså ba va, liksom.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards