Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sussi - 18 november 2012 21:17

Jaa!

Vi har fått allt omkring buret.

Mycket är på plats, mycket är på villovägar.

Men datorn är igång igen.


Vi är i staaan.

Det är ett absolut kaos.

Finns det en packlåda som någon saknar, så står den hos oss.

He-vete vad lådor.

Och möbler.

Och grejor.

Och grunker.


Men jag sover väldigt bra.

Som en stock.

Känner mig som en stjärna i sängen.

Nära himlen.


Åsså nära det stora kyl och frysskåpet, som man någonsin kan vara.

Det vill säga matäffärerna runt Karlaplan.

Dom har öppet veckan runt, längre än vad vi är vakna.


Idag var jag ganska sent på väg därifrån.

Framför mig, bars en mycket ung kille på sina pappas axlar.

- Pappa, jag är uppe i himlen nu! Jag är jättenära stjärnorna.

Då kunde jag svarat honom, om han varit lite äldre:

- Det  är jag med. Jag är väldigt nära stjärnorna nu. I himlen.

Och det är ljuvligt. Att vara så nära. Och mitt i lyckan.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards