Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Sussi - 28 mars 2009 00:28

Åh jag har åkt till stan.

Stockholm asså.

Bortbjuden på middag.

Lidingö.

Kanske det finns någon där som begriper.

Att jag tycker det är himla trist att läsa reseannonser och inte att ha någon att åka med.

Att det är kalorifattigt att inte ha någon att laga mat och äta med.

Att jag har ett underbart gott morgonhumör.

Att diskutera med mig själv blir himla ensidigt.

Att berätta ett skämt blir ännu tråkigare. Man kan ju poängen.

Att ha olika åsikter om något men bli så där sams igen.

Att någon hittar när den andra kör, så man slipper GPS.

Att det är härligt att somna i en hög.

Att det är viktigt att kunna lita på någon.

Att det är omöjligt att dansa ensam.

Snart är det lördag igen, och igen, och igen, och igen...........

Åh jag har åkt till..............

Och jag är bortbjuden på middag................


Ja Ja, vad är väl en bal på slottet.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards