Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Sussi - 26 mars 2009 00:52

Jag tog till vänster på uppfarten när jag körde iväg  ikväll.

Vägföreningen har haft årsmöte.

Och en del av vägen går genom min mark.

Åh jag är den enda tjejen i föreningen.

Så jag slipper sätta upp snöpinnar och annat manligt.

Men jag blev sekreterare. För minst 10 år sen.

Jag är ingen rödstrumpa.

Men kan inte killar skriva?

På vägen till årsmötet åkte jag på ¨vår¨ väg.

Förbi Ekeslund, genom Stenröd, snuddade vid Simontorp, över Enberga, ner genom Körsbärsdalen (där bröderna Lejonhjärta bodde i filmen) och till höger in till Skogsmöllan.

Det är som att dra ett varv runt Karlaplan, ner Narvavägen upp Banergatan, korsa Valhallavägen och sluta på Värtavägen.

Och veta att allt jag kör på och omkring är vår väg.


Det blir oerhört spännande att ta till höger på vägen.

Det är den som leder ut i stora vida världen.


Blinkar man innan man kör ut?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards