Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sussi - 24 mars 2009 17:56

Jag har besiktigat gårdsbilen.

Det är världens bästa Volvo.

Nån form av grön. Bilvärlden skull säkert kalla den för Amazongrön, eller Saragassogrön eller liknande. För min del är den helt vanligt mörkgrön.

Limousinemodellen. Med armstöd i baksätet. Och läderklädsel. Och inga fel på besiktningen. Den har gått 36442 mil. Det är långt. För en Volvo.

Jag undrar om Volvo gör såna nu för tiden.


Annars har jag nästan inte fått nåt gjort idag.

Jag undrar alltid vem som är tjuven som stjäl timmar av mig.


Har dock grovplanerat våren med personalen. Försökt faxa till min advokat om de senaste dumheterna. Börjat rita om en lägenhet i Stockholm för att kunna göra den till bostad. Bestämt var hästarna skall gå imorgon. Pratat lite i telefon. Ätit lunch med en god vän.

Å så vart det kväller.

Ska pinna över till grannen o bli bjuden på middag. Jag slår vad om att det är kyckling. Hon gör världens bästa kyckling.


Förresten så är det 9 månader till julafton.

Då har jag troligtvis helt ändrat mitt liv.

Sug på den du!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards