Alla inlägg den 25 juni 2020

Av Sussi - 25 juni 2020 14:08

En gammal känd Poker term.

Alla Äss på handen.

Jag kan inte spela Poker.

Jag har inget bra Poker face.


Det syns alldeles för tydligt på mitt face när det är bra.

Nu är det bra.

Det har varit bra en lång tid.

Det syns på mitt ansikts uttryck.

Som tur är, har jag öron som tar emot, när jag ler med hela ansiktet, för stort och brett.


Kan jag vara annat än nöjd när

- Värmen är ljuvlig mot kropp och själ

- Alla som jag vet, och betyder massor för mig, mår bra.

- Hundar och hästar frodas och njuter, hästarna i gröna hagar, och hunden i skuggan.

- Livet leker.


Den dagen kommer när det blir nya giv i livets Pokerspel.

Och alla kort som dyker upp, är inte alltid de bästa.

Ibland blir det bara ¨lankor¨ (urdåliga kort) som min Mormor sa.

Så och med Livet.


Men Nu är jag mitt i Livet.

Å Jag är nöjd.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards