Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Sussi - 28 februari 2015 10:20

Alltså jag vaknar på morgonen, och tar en snabbdusch o äter frukost.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen går jag ibland promenad med pudeln, innan jag sticker till stallet och rider.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?


Å sen kanske jag hinner spela golf ett antal hål om solen skiner.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen åker vi och handlar mat.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen åker jag hem och röjer lite, snurrar runt på datan lite, kanske snurrar med pudeln i parken lite, eller bara snurrar lite.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen brukar jag ta en snooz, bara för att det är så skönt.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen brukar jag försöka prata med någon av syrrorna eller Carin eller så på telefon.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

Å sen lagar jag mat, och bara njuter av att göra det.

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?


Å sen ser vi på Skavlan och På Spåret på TV, om det är fredag!

JAMEN DET GÖR DU VÄL I SVERIGE OXÅ?

 

Är det någon skillnad på dagarna som går???

Ja, jag förstår inte ett ord av vad alla omkring mig pratar om.

Och det är väldigt skönt, låter helt knäppt, men det är det.

Jag behöver inte tycka och tänka massa

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards