Alla inlägg den 13 december 2015

Av Sussi - 13 december 2015 11:42

- Alltså det är så himla konstigt, men varje gång jag sprayar hårspray i håret, så får jag ont i huvudet.Jag tycker det är så himla märkligt!Jag kanske är allergisk mot hårspray?Det är ju massa konstiga grejor o kemikalier i det, som gör att håret håller sig snyggt, en hel kalas middag, festkväll, party natt! Känns urläskigt att det funkar så!


Men hallå!

Frun har aldrig kommit på sambandet med hårspray, party, kalas middag, festkväll etc etc?

Frun har aldrig funderat på att det oftast i samband med dessa situationer, intages alkholhaltiga drycker?

Frun har aldrig tänkt på att det inte är själva hårsprayet som är orsaken till huvud värken, trots att frun sprayar det på huvudet?

Frun får nog allt ta sig en ny funderare på detta, och kanske komma fram till slutsatsen, att det som hälls ner i munnen, som sitter på huvudet, kan vara orsaken! Inte det som sprayas på utsidan.


Ja, det fattar väl jag med, eller snarare jag kom på det galna sambandet när jag vaknade imorse, efter en urkul, skrattandes, omtumlandes, babblandes, vinsurplandes, sushi middag, med nära kära vänner, igår kväll.

Men jag skall bli blondare i veckan, och jobbar på min nya image.

Ni vet

Blonds have more fun!

Det beror nog på deras slutledningsförmågor!

 

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards