Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sussi - 3 januari 2013 17:04

Det är inte meningen att vuxna människor skall ligga i feber en vecka.

Typ jag.

När man väl har vaknat ur dimmorna, dvs vid 11 tiden på förmiddagen för att snabbt ta en snooozz till klockan 16.

Då skall livet dra igång igen.

Hallå!

Jag orkar inte.

Jag kanske.

Men inte kroppen jag bor i.

Den slaskar omkring i sirap och honung, känns det som.


Ja jag dricker.
Ja jag äter alla vitaminer som man skall och några till.

Ja jag försöker gå på en promenad varje dag, har ju hund för guds skull, och hon vill nog fortsätta vara rumsren, trots zombiematte.

Ja jag vet att jag har en häst, men han får klara sig utan mig.


Just nu var jag ute och tittade på folk.

På stan.

VICTORY

Jag orkade.

Häromdagen gick jag in på Fältöversen och höll på att svimma efter 50 meter.

Nu gick jag nästan två varv.

För jag glömde.....................


Det enklaste sättet att få en gammal shopalcolic att börja motionera.

Släpp ut'na feberfri mitt i mellandagsrean, i ett shoppingcenter, och se hur många varv hon orkar.

Då kan man inte längre snacka om uppförsbacke.

Det är utförsbacke.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards