Alla inlägg den 9 december 2011

Av Sussi - 9 december 2011 16:40

Hallå!

Kvällstidningarna hotade med snörstorm, översvämning, kaos, fara för liv och lem.

Vädret efter nyheterna hade inte tid att berätta om vädret nästa vecka för de skulle berätta om dagen som nu har gått.

Wow här skulle det bli katastrof.

I princip i hela landet.

Snö, icke framkomliga vägar, SJ hade gjort allt. Jag lovade skjutsa Prinsen till stan i morse med min pansarvagn ( en SUV för vanliga stadsbor ).


Sluta skrämmas!!!!!

Sluta ljuga!!!!

Börja fatta vad datorn säger...............


Eller är det för mycket begärt?


Å andra sidan så har vi alla haft något att tala om med varandra det senaste dagarna.

Ovädret som skall komma.

Hur det skall komma.

När det skall komma.

När det skall lämmna.

Vilka skador som vi får.


Samtalsämnena har varit oändligt många.


Men skäms på ER, ni skräms.


Man ligger vaken halva natten och hör hur vinden ylar, men konstaterar att termometern står envist på 4 grader PLUS.

Då kan det väl ändå inte snöa?

Vad är det då som kommer ur himlen?

Det låter som om det kommer nåt däruppifrån.


Vaknar ur dvalan och inser att det har regnat hela natten.

ÅH så läskigt.

Vad rädd jag blev.


Sluta skrämmas.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards